Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 060-EA-001

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AutorMesaj
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: 060-EA-001   Vin 05 Apr 2013, 09:19

Un limbaj de lemn data fiind perioada scurta de la revolutie pina la eveniment.

O impegata care mai bagase un tren pe linie inchisa, ramine in post pe o sectie foarte ocupata la acea vreme.

Care au fost urmarile pentru cei vinovati?

Cite persoane erau in post la aceea vreme date fiind conditiile de trafic din statia Augustin(este linie indistriala spre Baraolt jud Covasna)?

Era/este permis ca un IDM sa se bage peste altul? Care era exact rolul ei in gara la data accidentului si care era rolul celuilalt IDM?

Ce s-a intimplat cu casiera mai apoi fiind vinovata morala a acestui eveniment?

Citi IDM mai sint azi in Augustin?
Sus In jos
Sergiu rmn



Numarul mesajelor : 487
Varsta : 30
Localizare : Arad
Reputatie : 2180
Data de inscriere : 25/04/2012

MesajSubiect: Re: 060-EA-001   Vin 05 Apr 2013, 11:11

"Indisciplina dusa pana la iresponsabilitate" asta suna bine!
Sus In jos
orestte
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 364
Varsta : 42
Localizare : Timisoara
Reputatie : 3356
Data de inscriere : 28/10/2008

MesajSubiect: Re: 060-EA-001   Vin 05 Apr 2013, 16:28

Dane, din ce stiu eu , tehnicianul care tinea locul sefului de statie si casiera ,au fost dati afara, la fel si cei 2 impiegati care de altfel au intrat la inchisoare.Prin anul 2000 sau 2001, nu mai retin exact stiu ca IDM dispozitor Emil Rotaru a iesit din inchisoare si s-a mutat din zona Rupea cu familia.
Tipa avea rol de IDM exteror- cum sunt cei de la peroane din Timisoara Nord - serviciul ei era de a supraveghea manevra in statie , afara pe teren , si de a defila trenurile, ea nu avea ce sa caute la pupitru si sa efectueze parcurse, fusese retrogradata tocmai ptr gafa din 1989 cand a indrumat personalul 3002 pe linie inchisa peste muncitorii L .
La vremea respectiva cam in toate statiile unde erau linii de incarcare- descarcare vagoane si se formau trenuri erau 2 IDM pe tura, unul dispozitor si unul exterior , cel putin asa era pe Brasov - Sighisoara la acea vreme , statiile cu 2 IDM erau Bod, Feldioara, Augustin, Racos, Rupea , Vanatori.
Celelalte statii aveau doar un IDM pe tura.
Deasemenea existau lucumotive de manevra in Bod, care asigura si manevra in Feldioara , Augustin , Racos, Rupea,Vanatori.
Sus In jos
c o r v i n
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2565
Varsta : 40
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 4369
Data de inscriere : 16/10/2013

MesajSubiect: Re: 060-EA-001   Dum 01 Dec 2013, 22:23

In asteptarea documentarului promis de userul 060-EA078 as aprecia ca acest topic este probabil cel mai "stiintific" din tot forumul, prezentandu-se aici date (chiar si la nivelul intrebarilor!) care necesita un inalt grad de cunoastere in domeniu! Recunosc ca argumentarea tehnica nu am inteles-o intr-u totul insa ma bazez pe siguranta aprecierilor tuturor care au sustinut acest topic.
Am si eu unele nelamuriri... Cred ca tot 060-EA078 spunea la un moment dat ca a avut acces la vreo 10 fotografii de la locul accidentului gasite prin arhiva Depoului Brasov dar care au disparut... Eu intreb... Intr-o ancheta inclusiv de ordin penal, poze s-au facut doar de autoritatea din domeniu (cfr) sau a participat (in mod normal!) inclusiv Politia, Procuratura etc... Astia ...nimic??? Ei nu detin nici un semn de la fata locului accidentului? Televiziunea, tin foarte bine minte, a dat stirea... La ei nimic, nici o imagine prin arhiva?
... Si inca ceva... As ramane realmente indatorat celui care ar da aici pe vreo harta gen GoogleMaps sau satelit, locul exact al accidentului produs atunci!!! M-am tot invartit pe GoogleEarth pe traseul dat, insa nu am reusit sa-mi dau seama cu precizie cam pe unde ar fi... Mersi anticipat!
Sus In jos
orestte
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 364
Varsta : 42
Localizare : Timisoara
Reputatie : 3356
Data de inscriere : 28/10/2008

MesajSubiect: Re: 060-EA-001   Lun 02 Dec 2013, 11:42

Sus In jos
c o r v i n
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2565
Varsta : 40
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 4369
Data de inscriere : 16/10/2013

MesajSubiect: Re: 060-EA-001   Lun 02 Dec 2013, 12:21

Mare domn esti! Acu pricep... si inteleg mai bine situatia de la fata locului! Raman dator!
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: 060-EA-001   Lun 02 Dec 2013, 14:00

Ce ironie, nu mai era mult si intra LDH ul in gara.Sau daca reuseau sa bage rapidul pe firul celalalt.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10896
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: 060-EA-001   Lun 02 Dec 2013, 14:07

Dacă rapidul ar fi avut doar câteva minute întârziere nu se mai întâmpla accidentul.

Ca să trimită rapidul pe celălalt fir ar fi trebuit ca cel care a făcut parcursul să fi știut de venirea LDH-ului.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: 060-EA-001   Lun 02 Dec 2013, 14:15

Dar ei la gramada acolo au uitat de lDH si de rapid.
Cred ca userul 060-EA078 nu mai este activ pe aici.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10896
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: 060-EA-001   Lun 02 Dec 2013, 14:24

Păi așa reiese din ce s-a scris la acest topic.
Erau 2 IDM pe tură în acea zi, iar cel care a pus pe liber rapidului nu știa că celălalt a expiediat LDH-ul. Sau știau amândoi dar nu le-a trecut prin cap că acesta se va întoarce înainte de trecerea rapidului.
Sus In jos
c o r v i n
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2565
Varsta : 40
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 4369
Data de inscriere : 16/10/2013

MesajSubiect: Re: 060-EA-001   Mar 03 Dec 2013, 10:27

Nu mai este activ? Pacat, chiar ma bazam pe dispoztia lui de a ne "lumina" complementar la nivelul acestui topic cu acel documentar!
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2353
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4703
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: 060-EA-001   Mar 21 Ian 2014, 10:46

Aici ar fi util de stiut unde se afla exact acel LDH in momentul in care semnalul de iesire din statia Augustin a fost pus pe liber, deoarece

-daca acel LDH se afla intre al doilea semnal de trecere BLA si primul semnal de trecere BLA (in sensul Augustin-Apata), atunci semnalul de iesire din statia Augustin ar fi indicat galben-galben, deoarece primul semnal BLA in sensul Augustin-Apata ar fi fost pe rosu

-daca acel LDH se afla intre primul semnal BLA/semnalul prevestitor al statiei Augustin si semnalul de intrare in statia Augustin, atunci semnalul de iesire din statia Augustin nu mai putea fi pus pe liber, afisand rosu.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10896
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: 060-EA-001   Mar 21 Ian 2014, 10:54

varianta 1 probabilă, iar ca o completare, semnalul de ieșire putea fi și galben simplu, nu doar galben-galben

varianta 2 nu, altfel rapidul ar fi oprit la semnal.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 060-EA-001   Astazi la 04:26

Sus In jos
 

060-EA-001

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 7 din 7Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: CFR - FILE DE ISTORIE-