Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Strategia de restructurare a domeniului feroviar - August 2010

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3268
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6391
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Strategia de restructurare a domeniului feroviar - August 2010   Lun 30 Aug 2010, 19:02

Strategia de restructurare a domeniului feroviar - August 2010

:z2: :z1: :z3:

Prewiew :

• continuarea procesului de licitare și inchiriere a liniilor aparținând infrastructurii feroviare
neinteroperabile rămase neadjudecate/necontractate în etapele de licitație derulate anterior (35
de secții însumând 814,63 km, care prin închiriere aduc economii de 158,1 milioane lei/an);
• promovarea unei Hotărâri de Guvern prin care să fie incluse în categoria infrastructurii
neinteroperabile un număr de 9 secții de circulație, care însumează 366,53 km și care, prin
închiriere, conduc la o economie de 39.6 milioane lei/an). Prin aceasta, lungimea infrastructurii
feroviare neinteroperabile din România va fi 3.606,53 km, reprezentând 101 secții de circulație;
• închiderea secțiilor de circulație neinteroperabile și disponibilizarea personalului aferent în
cazul secțiilor care nu vor putea fi închiriate în etapele de licitație din anul 2010 și ulterior
emiterii Hotărârii de Guvern de suplimentare a numărului de secții;

MĂSURI DE REORGANIZARE A ACTIVITĂȚII DE TRANSPORT

Sistarea operării trenurilor de călători pe secții de circulație cu încasări reduse, astfel:
a. In conformitate cu intentia CFR SA de a modifica HG 1409/2007 prin trecerea unui numar de 6
secții în secții neinteroperabile și concesionarea acestora sau închiderea totală, efectul va fi
reducerea a 200.000 tren-km în următoarele patru luni, cu o economie financiară de aprox. 4,7
milioane lei, reducerea fiind direct influențată de decizia CFR SA.

Sectia
1 Bucuresti - Oltenita RTFC Bucuresti km 79 tren-km / zi 316
2 Rosiori - Alexandria RTFC Craiova km 34 tren-km / zi 379
3 Argeselu - Campulung-Golesti RTFC Craiova km 55 tren-km / zi 220
4 Rosiori - Turnu Magurele RTFC Craiova km tren-km / zi 50 457
5 Oravița- Anina RTFC Timișoara km 33 tren-km / zi 198
6 Oravița- Iam RTFC Timișoara km 27 tren-km / zi 154

b. Conform HG 1409/2007, au fost licitate și urmează a fi preluate un numar de 3 secții declarate
ca secții neinteroperabile, măsura va avea ca efect reducerea a 35.000 tren-km, cu o
economie financiara de aprox. 1,1 milioane lei pentru ultimele două luni.
Secțiile care vor fi preluate sunt următoarele:

1 Buda - Slanic Bucuresti km 34 tren-km / zi 227
2 Ploiesti Nord - Maneciu Bucuresti km 44 tren-km / zi 176
3 Simeria - Hunedoara Timisoara km 15 tren-km / zi 184

c. Urmare analizei comune CNCF CFR SA - CFR Călători, referitoare la rezultatele economicofinanciare
pe anumite secții de circulație, se propune a nu se mai opera pe 7 secții de circulație
(indiferent de clasificarea acestora în secții neinteroperabile/interoperabile), cu modificarea
obligatorie a Contractului de Servicii Publice pentru 2010 încheiat cu MTI , acest lucru avand
ca efect reducerea a cca. 200.000 tren-km, cu o economie financiară de aprox. 4,8 milioaneâ
lei în următoarele patru luni .

Secțiile propuse sunt următoarele:

1 Babeni - Alunu Craiova km 40,6 tren-km / zi 139
2 Strehaia - Motru Craiova km 31 tren-km / zi 177
3 Podu Olt - Porumbacu Brasov km 19 tren-km / zi 247
4 Giurgiu -Gradistea Buc km 49 tren-km / zi 196
5 Livezeni - Lupeni Timisoara km 17 tren-km / zi 170
6 (Barlad)Zorleni - Falciu Nord hcv Iasi km 70 tren-km / zi 280
7 Medgidia - Negru Voda Constanta km 58 tren-km / zi 348

d. Pe lângă secțiile menționate la pct. c, sunt o serie de secții declarate ca neinteroperabile de
CNCF CFR SA, prevăzute în HG 1409/2007, pe care CFR Călători nu va mai opera, cu
modificarea corespunzătoare a Contractului de Servicii Publice pentru 2010 încheiat cu MTI,
acest lucru având ca efect reducerea a cca 150.000 tren-km, cu o economie financiară de
aprox. 2,8 milioane lei în următoarele patru luni .
Secțiile propuse sunt următoarele:

1 Caransebes - Boutari Timisoara km 70 tren-km / zi 420
2 Jebel - Liebling Timisoara km 10 tren-km / zi 20
3 Carpinis - Ionel Timisoara km 31 tren-km / zi 186
4 (Pitești) Vâlcele- Curtea de Argeș Craiova km 16 tren-km / zi 160
5 Dornisoara - Floreni Iasi km 22 tren-km / zi 88
6 Crasna - Husi Iasi km 33 tren-km / zi 330
7 Marasesti - Panciu Galati km 18 tren-km / zi 36

Alte măsuri de reducere a cheltuielilor și creștere a veniturilor

Activarea în regim de urgență a parcului imobilizat de automotoare tip MALAXA și DESIRO,
destinate circulației pe secții secundare în locul trenurilor clasice. Astfel, prin repararea a circa
65 de automotoare tip 900 Malaxa și circa 68 de automotoare Desiro se estimează înlocuirea
a 70 locomotive diesel (50 LDE și 20 LDHc) utilizate în prezent în tracțiunea trenurilor,
rezultând o economie lunară de cca. 1500 tone combustibil. Efortul bugetar pentru realizarea
acestui program se estimează la cca. 40 milioane lei pentru perioada 2011-2012.
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
mariuskl



Numarul mesajelor : 125
Varsta : 27
Localizare : Timisoara - Ghilad - Uricani
Reputatie : 2835
Data de inscriere : 25/07/2009

MesajSubiect: Re: Strategia de restructurare a domeniului feroviar - August 2010   Lun 30 Aug 2010, 20:08

Citat :
5 Livezeni - Lupeni Timisoara km 17 tren-km / zi 170

Pacat. Am fost pe aceasta ruta chiar la inceputul acestei luni, e frumos facuta dar din pacate lenta, are o groaza de probleme la nivel de infrastructura (inclus podul de peste Jiul de Vest din Lupeni). Ma mira ca o inchid, tinand cont ca in timpul anului scolar merg o groaza de elevi de la Lupeni, Vulcan si Iscroni pana la Petrosani. Au mai scos din trenurile de dimineata si probabil ca si traficul s-a diminuat + circula microbuze din 10 in 10 minute intre Uricani si Petrosani. Binenteles ca sectiuni din acel drum sunt praf, la fel ca unele din calea ferata.
Sus In jos
http://www.jmarius.info/
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3268
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6391
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: Strategia de restructurare a domeniului feroviar - August 2010   Lun 30 Aug 2010, 23:56

Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Strategia de restructurare a domeniului feroviar - August 2010   Astazi la 06:10

Sus In jos
 

Strategia de restructurare a domeniului feroviar - August 2010

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Strategia de restructurare a domeniului feroviar - August 2010
» Strategia de Restructurare CFR
» FOTOGRAFIA LUNII IUNIE 2010
» Innotrans in Berlin - 2010
» Filmuletul feroviar al lunii OCTOMBRIE 2010 -VOT-
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-